دیالکتیک هگلی زنان بی حجاب

ساخت وبلاگ

بنام خدا

با سلام

یک کلیپی دیدم که در بازار تهران سه دختر بی حجاب ، یک حاجی فیروز را بهانه برای رقاص بازی و سوت و کف زدن خود قرار داده بودند ، یک جای دیگر کلیپ دختری را دیدم که با آستین حلقه ای عکس خودش را گرفته بود و زیرش نوشته بود من با این آستین حلقه ای امروز سگم را بردم پیش دامپزشک ، مثلا افتخار میکرد به شجاعت خودش در لخت کردن بازوان و با آستین حلقه ای بیرون رفتن . با خودم گفتم این احمق ها نمیدانند که با این پا از حد بیرون گذاشتن ها ، کاری میکنند که دوباره گشت ارشاد با شکل دیگری و قدرت بیشتری وارد عمل شود و همین حد از آزادی برداشتن روسری را هم از آنها بگیرند چون اگر افکار عمومیِ جامعه و خانواده ها و مرد و زنهای مومنه و غیر مومنه که بی حجابی افسار گسیخته را خطری برای خانواده ی خود می بینند فریاد اعتراض برآورند و از دستگاه های قضایی ، مطالبه ی اجتماعی نمایند ، دولت ناگزیر میشود اقدامی نماید برای دادخواهی قشر دیگری از جامعه که مخالف بی بندو باری و ولنگاری زنان هستند و وارد عمل شود . این زنان و دختران نادان با خود فکر نمیکنند که از همان سالهای اولیه ی اجبار به حجاب ، کم کم شروع کردند به گذاشتن کاکل موی بزرگی که با کلیپسی گنده بر فراز سر کوهانی ساخته بودند اولین استارت بی حجاب شدن را زدند و بعد از مدتی مانتوهای ماکسی را تبدیل به مانتوهای دم زانو و بعد بالا زانو و بعد تا خط باسن کردند و بعد شلوارها را تنگ و لوله تفنگی و دم پا کوتاه و تا یه وجب بالای مچ پا را بیرون انداختند و بعد مانتو ها را شفاف و توری کردند و بعد بی دکمه و بعد آستین کوتاه تا آرنج دستها بیرون و بعد یقه باز و سینه و بناگوش عیان و بعد موها از جلو و پشت سر پریشان و یک نوار باریک بر فرق سر که بود و نبودش فرقی نداشت که این اواخر از زحمت آن نوار باریک هم خود را رها کردند و کلا موها را در معرض نمایش قرار دادند . دیگر به همین فتوحاتی که داشتید بسنده کنید و جامعه ی اسلامی را هم در نظر بگیرید که اکثریت مسلمان و شیعه هستند و الگویشان حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت زینب علیها سلام که اُسوه ی حجاب بودند و خون هزاران شهید در ابتدای انقلاب و بعد طی هشت سال جنگ برای حفظ فضای معنوی و اسلامی جامعه ریخته شد و خانواده های شهداء نمیخواهند ببینند خون جوانانشان پایمال شده ، و تصور نکنند ایران ، لندن یا نیویورک یا پاریس و برلین و دوبی و آنتالیا هست که بخواهند با مینی ژوپ و مینی شورت به خیابان بروند ، پس حریم و حرمتی نگهدارند و بعد از نمایان کردن موها به دنبال این نباشند که بازوهایشان را هم به نمایش بگذارند و بعد از بازوها بروند به سراغ پشت و کمرشان که آنها را هم عیان کنند و بیرون بیندازند و سرآخر هم سراغ مینی ژوپ و مینی شورت بروند که در این صورت مطمئن باشند انقلابی دیگر در جامعه ایجاد میشود برای برچیدن آنها از سطح جامعه چون جامعه ی ما مثل سایر جوامع نیست و ولنگاری و بی بندو باری زنان را بر نمی تابد و وقتی به نقطه ی انفجاری برسد حتما با آن مقابله خواهند کرد ، فیلسوفی بنام هگل که نظریه او به دیالکتیک هگلی معروف هست معتقد بود که پیوسته ضدی از ضد دیگری تولید می‌شود. یعنی وقتی بی حجابی زمان شاه به ولنگاری رسید نیاز به انقلاب احساس شد که انجام شد و با حجابی الزامی شد ، بعد برای الزام به حجاب راه افراط و تفریط رفتند و فضا آماده شد برای طغیان علیه حجاب و حالا اگر روند بی حجابی به سمت افسار گسیختگی برود جامعه احساس خطر میکند و نیاز می بیند که انقلابی صورت دهد تا خطر بی حجابی که به مرز ولنگاری رسیده را برطرف کند پس اگر این زنان و دختران بی حجاب عاقل باشند حدود را حفظ میکنند و دیگر از برهنه کردن بازو و پشت و کمر و ران صرف نظر میکنند که اگر بخواهند تا این حد پیش بروند فضای عمومی جامعه را بسیار آماده میکنند تا با برخوردی انقلابی آنها را دوباره به وضعیت سابق حجاب اجباری بازگردانند . این کلیپهایی که بیرون میدهند که بی حجاب وسط خیابان میرقصند و سوت میزنند کاملا به ضرر آنهاست جامعه ی ما نه در رژیم گذشته و نه در زمان حال ، فضای جامعه ی ترکیه با اکثریت سُنّی مذهب ، را بخود نگرفته و نمیگیرد و نمی پذیرد که مثلا در برابر دکان بستنی فروشی ، مشتری کلی قر کمر و پیچش بدن بدهد تا یک بستنی رایگان بگیرد . یا زنان و دختران در معابر عمومی و کوچه و خیابان به رقص و قر کمر و سوت زدن در برابر نامحرمان بپردازند پس تفاوت های بین جامعه ها را واقع بینانه در نظر بگیرند و اصرار نداشته باشند که مدل و الگویی که در امریکا هست در ترکیه هست در دوبی هست را در ایران پیاده کنند ، هر جامعه فرهنگ و دین و آیین خاص خودش را دارد حتی کسانی که آن فرهنگ و دین و آیین را قبول ندارند باز باید تابع اکثریت جامعه باشند و به مردم و قوانین حاکم بر اجتماع احترام بگذارند و انتظار نداشته باشند که اکثریت تابع اقلیت خودخواه شوند یا آنها را به زور تحمل کنند چون آنها میخواهند آزادانه هر طور میخواهند رفتار کنند بدون توجه به اینکه در کجا هستند و از کجا آمده اند و با آن رفتارها به کجا خواهند رسید . اینکه در ایران هستند و در ایران متولد شدند و والدین و آباء و اجدادشان ایرانی هستند و با ولنگاری کار را به جایی نرسانند که دوباره با زور و اجبار آنها را به حجاب ملزم کنند .

معجزه قران و ادعیه...
ما را در سایت معجزه قران و ادعیه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 3faribaa9999e بازدید : 83 تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1402 ساعت: 22:13