راههای ارتباط با روحانیون و کشف حجاب

ساخت وبلاگ

راههای ارتباط با روحانیون ( منظور موکلین عالم ماوراء )

و کشف حجاب ( منظور حجاب روحی هست )

الطریقة الاولى لفتح روحانیة الطالب و تزید روحانیة جدا و تصله بالعوالم العلویة و هى بمثابة کشف حجاب عن الروحانیات کلها و لها اکثر من طرق للاستخدام و هى کالاتى ... تبدأ مع فجر یوم الاحد الاول من الشهر القمرى و بعد صلاة الفجر تتلو سورة الفاتحة 18 مرة و کذلک تفعل بعد صلاة الظهر و العصر و المغرب و العشاء الا ان التلاوة فى صلاة العشاء توید عشرة فتصبح 28 مرة

طریقه اول برای گشودن روحانیت طالب ( طالب یعنی کسی که میخواهد روحانیتش باز شود ) و افزایش زیاد روحانیت که او را به عوالم بالا وصل میکند که این ( کشف روحانیات از طریق اول ) مانند رفع حجاب از تمام روحانیات هست و راه های بیشتری برای استفاده دارد که به شرح زیر است : 

 با سحر روز یکشنبه اول ماه قمری و بعد از نماز صبح، سوره فاتحه را 18 را بار بخواند و بعد از نماز ظهر، عصر، مغرب و عشاء نیز همینطور خوانده شود، با این تفاوت که در نماز عشاء ، ده مرتبه بیشتر خوانده می شود. ، پس میشود 28 بار .

و انت الان قرأت السورة 100 مرة لانک لو حسب 18 فى اربعة ثم زدت علیهم 28 صاروا مائة و قبل النوم تصلى لله رکعتین ثم تستغفر الله مائة مرة و تصلى على النبى صلى الله علیه و آله و سلم مائة مرة ثم تتلو سورة الفاتحة مائة مرة ثم تتلو الدعاء الاتى اربعین مرة و تنام طاهرا و تواظب على ذلک دائما حتى ترى الاشارة و الاجابة فترى علامات فى المنام و تصل الى ما ترید و لو واظب علیها ما ضرتک و لا تقل مدة التلاوة عن اربعین لیلة لترى الفوائد عیانا بیانا و هى لکشف الحجاب و زیادة الروحانیة و طبعا لا تصلح لاى واحد یعمل بالسفلیات او حتى یفکر انها ستفیده فى السفلیات و هى بلا صیام و لا ریاضة و لکن یجب التقوى و الالتزام بالدین و لا تسب احدا

و حالا 100 مرتبه سوره را خوانده ای چون اگر 18 بار در چهار زمان را بشماری و بعد 28 را به آنها اضافه کنی صد بار می شود و قبل از خواب دو رکعت به نیت قربة الی الله نماز می خوانی و بعد از آن صد بار استغفار می کنی و صد بار صلوات میفرستی . بعد سوره فاتحه را صد مرتبه بخوان و دعای که در پی می آید را چهل مرتبه بخوان و با وضوء و طهارت میخوابی و دائما بر این روش مداومت و مواظبت کن تا اینکه اجابت و نشانه ای ببینی و علامات در خواب ببینی و برسی به آنچه که میخواهی و اگر مواظبت کنی ضرری به تو نمی رسد و مدت تلاوت کمتر از چهل شب نیست تا فواید آن را آشکار و به چشم ببینی و این برای رفع حجاب باطنی هست و زیاد شدن روحانیت و معنویت و طبعا این دستور مناسب نیست برای هر کسی که در سطح پایین کار می کند یا حتی فکر می کند که ( این دستور برای خواسته های ) در سطح پایین به کار او بیاید .  این دستور بدون روزه و ریاضت هست ولی لازم است تقوا داشته باشید و به دین پایبند باشید و به کسی توهین نکنید و فحش ندهید

الطریقة الثانیة و هى لفتح الروحانیة بقوة و حضور الخدام عیانا و هم خدام من الجن المسلمین و ربما اتاک ملائکة علویة من خدام السورة الشریفة لانها خاصة بسورة الفاتحة و هذا یحدده قوة روحانیتک و سطوتها على الارواح و تبدأ فیها یوم الاحد الاول من الشهر القمرى و تکون فى هذه الطریقة صائما متریضا و فى خلوة و لا یلزم خلوة بعیدة عن البشر و لکن لا تخرج من غرفتک الا اذا اقتضت الضرورة القسوى فتخرج ذاکرا لله لتقضى ما ترید ثم ترجع سریعا و بعد صلاة فجر یوم الاحد الاول من الشهر القمرى تتلو الابیات الشعریة الاتیة اربعین مرة و هى من ابیات العزیمة الجلجلوتیة و فى باقى الیوم تتلو الفاتحة بلا عدد لیلا نهارا لا تفتر عنها الا وقت افطارک بعد ان تنهى تلاوة صلاة المغرب و وقت النوم و قبل النوم تتطهر ثم تصلى لله رکعتین ثم تستغفر الله مائة مرة و تصلى على النبى صلى الله علیه و آله و سلم مائة مرة ثم تتلو الدعاء الاتى مائة مرة ثم تنام على جانبک الایمن و انت تعید الفاتحة بلا عدد حتى یغلبک النوم و تفعل ذلک بعد کل صلاة

راه دوم گشایش معنویت ، با قدرت و حضور کارگزارانی هست که خدمتگزاران

(از نوع) جن مسلمان هستند و چه بسا فرشتگان بالاتر که خادمین سوره مبارکه فاتحه هستند و برای شما آمده اند زیرا مخصوص سوره فاتحه هستند و همین خادم سوره فاتحه بودن ، استحکام معنویت و تسلط آنها بر ارواح را مشخص میکند ،  (دستور) از یکشنبه اول ماه قمری شروع میشود در حالیکه روزه دار و در حال ریاضت و خلوت نشین هستید ولی نیازی به  دوری از مردم نیست ولی از اتاق خارج نشوید مگر به اقتضای ضرورت شدید پس در حالی که ذکر خدا میکنید برای براوردن نیاز خود بروید ، آنگاه سریع برگردید و بعد از نماز صبح در روز یکشنبه اول ماه قمری، چهل بار ابیات شعری زیر را بخوان که ابیات شعری عزیمت جلجلوتیه هست و در بقیه روز سوره فاتحه را بدون عدد و شبانه روز می خوانی، و کوتاهی نکن از آن تا وقت افطار ، بعد از اتمام خواندن نماز مغرب و وقت خواب و قبل از خواب، وضوء میگیری، سپس دو رکعت نماز می خوانی. بعد صد مرتبه استغفار میکنی و بر پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم صد مرتبه صلوات میفرستی ، سپس صد مرتبه دعای که در پی می آید را بخوان، سپس به سمت راست بخواب. و فاتحه را بی شمار تکرار کن تا خواب بر تو غلبه کند

 فانک ترى الاشارات و الحضور عیانا فى الخلوة و لا ضرر من ها الاعمال لا لمبتدأ و لا منتهى و البخور یطلق فى الخلوة هو اللبان الذکر فقط لا غیر لا تزید علیه شىء و لا تغیره و لیس له وقت معین و لکن الافضل یکون دایما فى صلاة الفجر و المغرب لا ینقطع و هذه الخلوة تصلى الى اربعین یوم

 پس نشانه ها را می بینی و حضور (روحانیون) در خلوت قابل مشاهده است ، این اعمال نه در آغاز و نه در پایان ضرری ندارد و بوی بخوری که در خلوت رها می شود آن لبان ذکر هست فقط و چیزی به آن اضافه نمیشود و یا تغییر داده نمیشود و وقت معینی ندارد ولی بهتر است دائما در وقت نماز صبح و نماز مغرب باشد بدون انقطاع و قطع کردن عمل و این خلوت گزینی و عزلت تا چهل روز ادامه می یابد

فتصل بها الى خدمة عیانیه و کشف قرآنى و اخوة من الروحانیة صادقون یصدقوک القول و یعلموک و یعینوک على امر دینک و دنیاک و من شاء العمل فلیعمل و من شاء فلیفعل و اذا فعلت هذه الخلوة مع عدم الخروج و کان المکان طاهر و لا صور فیه و لا تماثیل و لکن تکون غرفة خالیة فسترى العجب العجاب و ذلک لان جمیع خدام و املاک الکون یخدمون سورة الفاتحة و سترى ما لا تتخیل

پس با این دستور به صورت عینی وصل میشوید به کارگزاران عالم بالا و کشف قرانی و برادران روحانی صادق در قول و عمل که شما را تصدیق و یاری میکنند در امر دین و دنیا . و هر که می‌خواهد این دستور را انجام دهد باید از محل انجام دستور خارج نشود مگر به ضرورت شدید و مکان پاک باشد و عکس و مجسمه و تابلو در آن نباشد و اتاقی خالی باشد در اینصورت ، شگفتی و حیرت را می بینی، زیرا همه ملائکه عالم وجود در خدمت سوره فاتحه هستند و بزودی می بینی آنچه را که نمی توانی تصور کنی

 

و الدعاء الذى یتلى مع الفاتحة فى الطریقة الاولى هو

و دعایی که در روش اول ، همراه با سوره فاتحه خوانده میشود ، این هست :

"بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین الرحمن الرحیم مالک یوم الدیک ایاک نعبد و ایاک نستعین اهدنا الصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین امین لا اله الا الله الملک الفتاح الرزاق الکریم الوهاب لا اله الا الله الملک الحى القیوم الرحمن الرحیم لا اله الا الله الملک العزیز الرحیم العلى الکبیر المتعالل یا اله الآلهة و الهکم اله واحد لا اله الا هو الرحمن الرحیم بالاسماء الربانیة الم الله لا اله الا هو الحى القیوم بالارادة الازلیة انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون بالاقسام الربانیة کهیعص طه طسم یس بالاشارات النورانیة حم عسق المص ص المر الر ق ن بالصمدانیة الوحدانیة قل هو الله احد الله الصمد لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد لیس کمثله شىء و هو السمیع البصیر اسألک یا رب بالنور المکنون ثم باللوح المصون ثم بالسر المخزون ثم بالقلم و النون ثم باسماء الرحمن بالاقسام بالازمان باختلاف الالوان بلطف الرضوان بسعة الغفران بمتشابه القرآن بهیبة المنان بعدل الدیان بکلمات القرآن یا حنان یا منان یا کریم یا رحمن اسألک ان تصلى و تسلم على سیدنا محمد و على آله و ان تسخر لى خدام القرآن الکریم و ان تجمع شملى بنبیک محمد صلى الله علیه و سلم تسلیما و ترفقنى به من الملک الى الملکوت و من العزة الى الجبروت فاحیا برؤیة کمال جلالک و لا اموت الا مع الصدیقین و الشهداء و الصالحین و حسن اولئک رفیقا ذلک الفضل من الله و کفى بالله علیما اللهم و صل على نبیک و رسولک سیدنا محمد و آله الطاهرین برحمتک یا ارحم الراحمین"

و اما الابیات التى تتلى فى الطریقة الثانیة فهى

و اما ابیاتی که در روش دوم خوانده میشود این هست :

الابیات .......

فیا حى یا قیوم اسرع بحاجتى بسبع مثانى فى من کتابک احکمت
بطه و طس و یس کن لنا و طـسم بالسعادة اقـبـلـت
بکاف و هاء و یاء و عین و صادها کفایتنا من کل سوء بشَلْمَهَت
بحم عین ثم سین و قافها حمایتنا و النون حم حم تممت
بالف و لام ثم میم و صادها جذبت قلوب العالمین فاقبلت
بالف و لام ثم میم ورائها تجلت بنور الاسم و الروح قد علت
بقاف و نون ثم صاد و ما انطوى من السر و الاسرار فیها و ما حوت
بما فى کتاب الله من کل سورة و آیاته ثم الحروف تعظمت
بما فیه منقوط و ما فیه مهمل علوت بنور الاسم و الروح قد علت
سألتک بالقرآن و الکتب کلها باسمائک العلیا بآیات فصلت
دعوتک یا رباه حقا و اننى توسلت بالآیات جمعا بما حوت

ملحوظة :الاسم شلمهت الذى فى الابیات معناه الفتاح بالسریانیة 
نکته : اسم شلمهت که در ابیات هست در زبان سریانی به معنای فتاح هست


شَلمَهَت : شین مفتوحة ثم لام ساکنة ثم میم مفتوحة ثم هاء مفتوحة ثم تاء ساکنة و لیس منونا
آخرش تنوین ندارد 

برای خواندن متن بدون اعراب به سایت اعراب گذاری هوشمند مراجعه نمایید تا اعراب گذاری شود

ترجمه از فاطمه علوی 

معجزه قران و ادعیه...
ما را در سایت معجزه قران و ادعیه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 3faribaa9999e بازدید : 254 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:36