روش باطل کردن طلسم , ابطال سحر و طلسم , باطل السحر قوی

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

 

محمد بن عيسى گويد از حضرت رضا (عليه السلام) درباره سحر پرس و جو كردم فرمود: سحر واقعيت دارد و به اذن خدا اثر و ضرر مى كند و چون تو را سحر كردند دستت را تا محاذى صورتت بالا ببر و بخوان : باسم الله العظيم باسم الله العظيم رب العرش العظيم الا ذهبت و انقرضت .

وى مى گويد مردى درباره چشم زخم از حضرت پرسش كرد حضرت فرمود، آن نيز واقعيت دارد، و اگر گرفتار آن شدى دست را تا محاذى صورت بالا ببر و بخوان : (حمد) و (توحيد) و (معوذتين ) و دست ها را بر پيشانى بمال كه به اذن خدا مفيد خواهد بود.

عن محمد بن عيسى قال : سألت الرضا ( عليه السلام ) عن السحر ؟ فقل : هو حق وهو يضر بإذن الله تعالى ، فإذا أصابك ذلك فارفع يدك حذاء وجهك واقرأ عليها ( باسم الله العظيم باسم الله العظيم رب العرش العظيم إلا ذهبت وانقرضت ). قال : وسأله رجل عن العين ؟ فقال : حق ، فإذا أصابك ذلك فارفع كفيك حذاء وجهك واقرأ ( الحمد لله ) و ( قل هو الله أحد ) والمعوذتين ، وامسحهما على نواصيك فإنه نافع بإذن الله.

از امام ششم (عليه السلام) درباره معوذتين سؤ ال شد فرمود: پيغمبر (صلى الله عليه و آله و سلم) را لبيد يهودى سحر كرد، جبرئيل معوذتين را براى حضرت آورد حضرت على (عليه السلام) را خواست و نخى را دوازده گرده زد و به او فرمود: به ته چاه رزوان برو و آيه اى بخوان و گرهى را بگشاى على (عليه السلام) به اندرون چاه رفت و هم چنان كرد، حضرت از سحر آسوده گشت .

وروي عن أبي عبد الله ( عليه السلام ) أنه سئل عن المعوذتين ؟ قال : إن رسول الله ( صلى الله عليه وآله وسلم ) سحره لبيد بن أعصم اليهودي ، فأتاه جبريل ( عليه السلام ) بالمعوذتين ، فدعا عليا فعقد له خيطا فيه اثنا عشر عقدة ، فقال : انطلق إلى بئر ذروان فأنزل إلى القليب فاقرأ آية وحل عقدة فنزل علي ( عليه السلام ) واستخرج من القليب فتحلل ذلك عن رسول الله ( صلى الله عليه وآله وسلم ).

ابن عباس گويد: لبيد يهودى پيغمبر را سحر كرد، و سحر را در چاه رزوان انداخت حضرت بيمار شد، در حالى كه حضرت به خواب بود دو فرشته آمدند، يكى از آن دو كنار سر حضرت و ديگرى پهلوى پاى او نشست ، و قضيه را به وى خبر دادند، كه تو را سحر كرده اند و سحر را در زير پوست در زير سنگى در چاه رزوان گذارده اند. پيغمبر (صلى الله عليه و آله و سلم) بيدار شد و على (عليه السلام) و زبير و عمار را فرستاده تا آب چاه را كشيدند و سنگ را برداشتند و سحر را در آوردند و ديدند كه در آن موهاى سرى است با دندانه هايى از شانه كه 11 گره با سوزن بر آن زده اند، در اين موقع معوذتين وحى شد، هر گرهى را كه مى گشودند، آيه اى از آنها را مى خواندند، حضرت احساس سبكى كرد و برخاست گويا از قيد و زنجير آزاد شده ، و عقال از پاى او برداشته اند و جبرئيل مى گفت : بسم الله ارقيك من كل شى ء يؤ ذيك من حاسد و عين و الله يشفيك .

وعن ابن عباس قال : إن لبيد بن أعصم اليهودي سحر رسول الله ( صلى الله عليه وآله وسلم ) ثم دس ذلك في بئر لبني زريق فمرض رسول الله ( صلى الله عليه وآله وسلم ) فبينا هو نائم إذ أتاه ملكان فقعد أحدهما عند رأسه والاخر عند رجليه فأخبراه بذلك وأنه في بئر ذروان في جف طلعة تحت راعوفة ـ والجف قشر الطلع. والراعوفة حجر في أسفل البئر يقوم عليه الماتح ـ فانتبه رسول الله ( صلى الله عليه وآله وسلم ) وبعث عليا ( عليه السلام ) والزبير وعمارا فنزحوا ماء تلك البئر ثم رفعوا الصخرة وأخرجوا الجف فإذا فيه مشاطة رأسه وأسنان من مشطه وإذا هو معقد فيه إحدى عشر عقدة عقد مغروزة بالابر ، فنزلت هاتان السورتان فجعل كلما يقرأ آية انحلت عقدة ووجد رسول الله ( صلى الله عليه وآله وسلم ) خفة فقام كأنما أنشط من عقال ، وجعل جبريل ( عليه السلام ) يقول : ( باسم الله أرقيك من كل شيء يؤذيك من حاسد وعين والله يشفيك ).
مكارم الاخلاق ، حسن بن فضل بن حسن طبرسى.

 

 

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ساعت 4:20 AM  توسط فریبا.طبیب  | 
...
نویسنده : بازدید : 7 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 15:17

close
تبلیغات در اینترنت